vrijdag 1 november 2013

save the date...

Ok, het idee was simpel de uitvoering wat minder.
Ik dacht laten we een mopje maken en een gaatje in het kaartje knippen en op het kaartje staat dan, 'Houden jullie een gaatje vrij voor ons?'. Snap je, hé...gaatje vrij. ;-)
Nu hadden we aan van alles gedacht bij het plaatsen van de tekst.
Waar het gaatje op de voorkant zou komen enzovoort enzoverder MAAR niet echt over HOE ik het gaatje in het kaartje zou krijgen.
Nu om mijzelf wat krediet te geven, ik had er wel over nagedacht maar niet zo hard over nagedacht.
In mijn hoofd waren er opties, een ponsje, een snijmesje, een gaatjesknipper zoals een perforator maar dan in tangvorm, een priknaald,... Ik dacht dat lukt wel, zo gepiept!
Nu ja, de gaatjesknipper was favoriet maar nu geraakte die toch niet op de juiste plaats in het kaartje zeker. Toeme toch...Na veel vijven en zessen en heel wat mensen op te trommelen dan toch een oplossing gevonden.
Een knipper voor gaatjes in ceintuurs te maken. HOERA!!!
Na veel gedoe maar met veel trots stel ik voor onze save-the-date kaartjes!






Nu mag ik niet met alle krediet gaan lopen. Leuke maar niet praktische ideeën bedenken kan ik als de beste maar mijn grafische kennis zat toch onder een fameuze stoflaag. Al een geluk heb ik een lieve vriendin met up-to-date grafische kennis die dan ook nog eens super mooie foto's kan maken.
Sinds kort heeft ook zij een blog. Klik hier om een kijkje te nemen. De foto op het kaartje is ook door haar getrokken. Dus ben je op zoek naar een toffe madam die trouwkaartjes, uitnodigingen, geboortekaartjes,... kan ontwerpen, she's your woman! 

1 opmerking:

  1. Maar seg... wat een mooi compliment!
    Bedankt lieve, lieve, lieve vriendin :)

    BeantwoordenVerwijderen