zaterdag 9 november 2013

de biologische klok

Weer een leuke, nostalgische kringwinkelvondst!
Als kind had ik er, denk ik, ook zo één. De mama kon het zich nog vaag herinneren.
Ik weet het...'Ma Juffertje, hebt gij dan al kinders?'
-Neen, maar ooit wél en ooit zullen mijn kinders op dees hobbelpaard schommelen zeg ik u, nah! ;-)
Als dan die tijd is aangebroken wil ik het hobbelpaard wit schilderen en het zadeltje misschien in een feller kleurtje of een leuk patroontje erop.
Ach, we zien wel...die biologische klok toch hé.




2 opmerkingen:

  1. Ik nam vorige keer ook enkele old school speelgoedjes mee voor de 'toekomst' . Zo'n fisher price telefoontje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ook zéér leuk! *nostalgie*
      enja als je het dan laat liggen krijg je er achteraf mss spijt van hé...

      Verwijderen